Alle våre leveranser skjer i samarbeid med Posten Norge/Bring.

Hva er fraktkostnaden for min bestilling?

Fraktkostnaden til din vare avhenger av vekten på forsendelsen. Den kalkulerte prisen på varen vises i kassen når man skal velge fraktmetode, hvor utregnet pris vises til ulik fraktmetode. Hvis du velger å betale med oppkrav tilkommer det en ingen ekstra kostnad.

Hva er leveringstiden på en bestilling?

Bestillingen din bør være levert i løpet av 5 til 7 virkedager etter at du har mottatt ordrebekreftelsen på din av vare. Fullstendig leveringsinformasjon er tilgjengelig i kassen og sendes på regristert email etter at order er motatt.

Hvor sendes varene mine?

Varer bestilt i Norge kan bare leveres til en bostedsadresse innenfor Norge.

Retur

Ved retur av teppe må du først kontakte oss oss for å få returopplysninger. Det er ditt ansvar at varen ankommer oss i uskadet stand. Pass derfor på at varen blir godt pakket, gjerne i originalpakningen. Kunden betaler returfrakten. Vi har 14 dagers returrett hvor varen må returnes i samme tilstand som den ble sendt i.
Returen er ikke godkjent før vi har kontrollert varen. Ved godkjent retur
tilbakebetales summen på samme måte som betalingen skjedde. Hvis du betalte med kredittkort, vil samme kontonummer krediteres. Hvis ikke returen blir godkjent, returneres varen og frakten debiteres. Vare som kommer i retur uten gyldig returnummer, returneres kunden og frakt debiteres.

Feil ved leveransen

Hvis noe er galt i leveransen din, feil eller skade på en vare, feil vare eller feil antall varer, kontakter du oss. Du må melde fra om feilen senest to dager etter at du har mottatt varen. Meldinger som kommer senere, vil det ikke bli tatt hensyn til.

Klimanøytral Servicepakke

Dette er Postens standardforsendelse. Ordren sendes til ditt lokale postkontor/ Post i butikk, og litt avhengig av hvor i Norge ordren sendes når den normalt fram i løpet av 1-5 virkedager. Du mottar beskjed på SMS eller e-post når den har ankommet. Etter at ordren er effektuert i nettbutikken, får du en e-post med sporingsnummer. Ved hjelp av dette kan du følge med på hvor forsendelsen din befinner seg til enhver tid. Du kan lese mer om dette leveringsalternativet ved å trykke her.

Bedriftspakke Dør-dør

Dette er et alternativ når man ønsker pakken levert på døren til bedrift på dagtid.
Pakker leveres kun til bedriftens besøksadresse, ikke postboksadresse. Litt avhengig av hvor i Norge ordren sendes når den normalt fram i løpet av 1-5 virkedager. Du mottar beskjed på SMS eller e-post når ordren er klar for utkjøring. Etter at ordren er effektuert i nettbutikken, får du en e-post med sporingsnummer. Ved hjelp av dette kan du følge med på hvor forsendelsen din befinner seg til enhver tid. Du kan lese mer om dette leveringsalternativet ved å trykke her.

Hent i butikk kr 0,-

Hvis du har anledning til å komme og hente bestillingen din selv, er det fullt mulig å gjøre dette på vår hovedbutikk på Strømmen Storsenter. Du betaler da ingen fraktkostnader. Når ordren er klar, vil du motta en SMS eller en e-post fra oss med beskjed om at den kan hentes. Bestillingen må være forhåndsbetalt med VISA/kredittkort eller Paypal, og du må ha ordrenummer og legitimasjon med deg når du skal hente den. Butikken er åpen mandag til fredag fra kl. 10.00-21.00, og lørdag fra kl. 10.00-19.00.

Uansett hvilken leveringsmetode du velger skal vi sørge for at du for en behaglig og velfungerende frakt hjem til deg!

Kontakt oss gjerne for evt. spørsmål angående leveranse!